poniedziałek, 12 listopada 2018

jesienne migawki















6 komentarzy:

  1. Przepiękne widoki! Bajka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne jesienne migawki. Super prowadzony blog , ciekawe pomysły . Piec z poprzedniego posta robi wrażenie. Temat bliski memu sercu . My remontowaliśmy nasz stary dom na wsi 7 lat . Mieszkamy w nim już 10 lat a i nadal wiele rzeczy jest do zrobienia. Fajniej jest gonić króliczka niż go złapać. Co ja zrobiłabym , gdyby wszystko było gotowe ? ....a tak wyobraźnia i kreatywnośc na okrągło pracuje i oby to trwało ciągle. Powodzenia i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jak pięknie! Ciekawe gdzie to, może niedaleko ode mnie, te pofalowane pagórki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pagórki w okolicach Lelowa (30 km ode mnie), natomiast moja chatka znajduje się blisko Secemina - woj. świętokrzyskie

      Usuń
    2. A to będzie jakieś 75 km od mojej budowy :) miałam przeczucie że niedaleko. Pozdrawiam i zapraszam jak już chociaż trochę ogarnę tę budowę.

      Usuń
    3. ooo, to rzeczywiście nie tak daleko! Gdzie się budujesz?

      Usuń